ردیف عنوان مقاله نویسنده/ نویسندگان
1 ارزیابی و تضمین کیفیت در آموزش عالی هند با تأکید بر سیستم آموزش عالی کشاورزی محمد کافی
2
پیش نگری ارزیابی درونی به منظور بررسی عملکرد گروه های آموزشی (مطالعه موردی :دانشگاه پیام نور استان اصفهان) مجید جاوری
3 بررسی عوامل مؤثر بر تحول دیجیتال و اثر آن بر نوآوری و عملکرد دانشگاه علوم پزشکی سیرجان سحر اسماعیل زاده و علیرضا محمدی
4 تحلیل کیفیت خدمات پژوهشی با استفاده از تحلیل شکست فازی در دانشگاه ولی عصر مصطفی هادوی نژاد و فهیمه صالحی
5

عوامل مؤثر و موانع تضمین کیفیت آموزش عالی با تأکید بر تجربه ارزیابی درونی و بیرونی کیفیت در نظام آموزش عالی ایران

فاخته اسحاقی و رضا محمدی
6
 مؤلفه های برنامه اقدام جهت اجرای مطلوب ارزیابی درونی در گروه های آموزشی دانشگاهی
 فاطمه نصراللهی نیا و رضا محمدی
7
استخراج و ارزیابی ابعاد اعتبار بخشی موسسه ای در دانشگاه های کرمان
زینت روانگرد، مهدی لسانی و محمدحسین یارمحمدیان
8 ارائه الگوی نظارت و تضمین کیفیت اجرای برنامه‌های درسی و دستیابی دانشجویان به نتایج یادگیری اصغر سلطانی و حسین مطهری نژاد
9 بررسی ملاک‌های انتخاب استاد در زمان انتخاب واحد از نگاه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان محمد علی پور، مریم رسولی طرقی، مبینا رضائی و علیرضا خسروی
10 بررسی تولیدات علمی حوزه ارزیابی کیفیت آموزش عالی
اورانوس تاج الدینی، حاتم فرجی دهسرخی، ابوالفضل اسدنیا و مجید نبوی سلوکلو
11 بررسی ویژگی‌های عناصر برنامه درسی دانشگاه خدمت‌محور با رویکرد فراترکیب زهرا دهقانی زاده، مهرانگیز علی نژاد و مهرداد عظیمی نژادیان
12
مقایسه و تحلیل نتایج مرحله خود ارزیابی و ارزیابی بیرونی اعتباربخشی آموزشی بیمارستان های آموزشی
مریم آویژگان، فریبا جوکار، حسین محجوبی پور و بهنوش شجاعی
13 اکسیر گمشده در ارتقا و بهبود کیفیت نظام آموزش عالی ایران؛ ارزیابی درونی و بیرونی زهرا رشیدی
14
بهسازی برنامه های درسی دانشگاهی همراستا با توسعه پایدار: ارائه چارچوب فرایندی ارزیابانه مبتنی بر تجربیات موفق در عرصه بین المللی قاسم سلیمی و سجاد رضاییان
15
دیدگاه دانشجویان دانشگاه کوثر بجنورد درخصوص ارزیابی کیفیت عملکرد آموزشی استادان آیلین پاکزاد، فاطمه رضازاده و فهیمه تنهایی
16 تاملی بر چالش های فراروی ارزیابی درونی در دانشگاه فنی و حرفه ای

فرزانه فتاحی، محمدرضا ابراهیمی، محمدرضا خداخواه، حمیدرضا خادم زاده و فائقه فقیه موسوی

17
ارزشیابی و تصمیم‌گیری شناختی مدیران در نظام های دانشگاهی فرانک مختاریان و علی مقدم زاده
18
شناسایی و تحلیل شاخص‌های ارزیابی عملکرد موسسات آموزش عالی (مورد مطالعه: موسسات آموزش عالی شهر کرمان) فاطمه زمزم و مهرداد کیانی
19
بررسی چالش های خصوصی سازی نظام آموزش عالی فاطمه گرامیان و حمید مسعودی
20
تبیین نقش کیفیت دانشگاه در مرزگستری (ارتباط دانشگاه با صنعت) به‌واسطه نوآوری، کارآفرینی و چابکی سعید نوراللهی و سیروس قنبری
21
طرح ریزی ابزار اندازه گیری رضایت دانشجویان از کیفیت خدمات سامانه آموزش آنلاین سجاد رضاییان، یوسف امیری و مرضیه رضاییان
22
همکاری های پژوهشی بین المللی در نظام آموزش عالی حسین مولائی علی آباد، صمد ایزدی، ابراهیم صالحی عمران و نادر رازقی
23
نقش فناوری های تحول آفرین در مدیریت تعاملات میان کنشگران نظام آموزش عالی کشور حمیدرضا نجفی زاده و فاطمه نصراللهی نیا
24
پدیدار شناسی تجارب زیسته دانشجویان درباره موانع تحقق چشم انداز شناختی در آن ها به مثابه یک فقدان کیفیتی در نظام دانشگاهی ایران
مراد یاری دهنوی، غلام سخی اکبری و حبیب الله نادری
25
شناسایی قابلیت های اشتغال پذیری دانشجویان علوم تربیتی جهت بهبود کیفیت آموزش و یادگیری
مهلا علی نصرالله الهی
26
چالش ها و راهکارهای ارزیابی درونی در نظام آموزش عالی ایران
فاطمه عسکری حصنی
27 تحلیل عملکرد دانشگاه‌های صنعتی در پاسخ به نیازهای بازار کار و صنعت: چالش ها ذکیا عباسی
28
کیفیت نظام دانشگاهی کشور؛ واقعیات و چالش ها (واکاوی تجارب و دیدگاه های دانشجویان)
محمد امینی، عباس احمدی و سید جواد موسوی
29
سازوکارهای تضمین کیفیت در آموزش عالی بین المللی: یک بررسی سیستماتیک زهرا رفعت جو و یوسف امیری
30
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارزیابی و تضمین کیفیت آموزش عالی زهره میرزایی شاه جهان آبادی
31
واکاوی تجربه های جهانی اعتباربخشی در آموزش مهندسی و ترسیم رهیافت هایی برای نظام برنامه درسی آموزش مهندسی ایران حسین مطهری نژاد و اصغر سلطانی
32
کیفیت تحصیل در رشته تحقیقات آموزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان از منظر فارغ التحصیلان آن (پژوهشی پدیدارشناسانه)
نسرین پاپازاده و مراد یاری دهنوی
33
نقش ارتباط دانشگاه با صنعت در بهبود کیفیت آموزش عالی فاطمه طاهرپور، بهروز بهروزیان و حمیده مقدم عارفی
34 بهبود کیفیت برنامه های درسی آموزش عالی براساس مولفه های زیبایی شناسی فاطمه اکبری بنی، مهرانگیز علی نژاد و اصغر سلطانی
35
برنامه درسی پاسخگو، حلقه مفقوده ارتقاء کیفیت در آموزش عالی
محمدرضا تنگلی، فاطمه طاهرپور و حسین شکوهی فرد
36
رتبه‌بندی عوامل مؤثر در پیش‌بینی تعداد اعضای هیئت‌علمی دانشگاه با استفاده از روش بهترین- بدترین (مطالعه موردی: دانشگاه کوثر بجنورد) الهام بصیری و آیلین پاکزاد
37
اعتبار بخشی در نظام آموزش عالی پزشکی نسرین نیک پیما و مهرنوش پرتوی راد
38
ارزیابی مطلوبیت برنامه درسی بازنگری شده کارشناسی ارشد رشته مطالعات برنامه درسی
بدرالسادات دانشمند
39
نقش سرمایه اجتماعی و فکری در ارتقاء کیفیت آموزش عالی طیبه میرزاده
40
بیم‌ها و امیدهای ارزشیابی دانشجویان از کیفیت تدریس در آموزش عالی ایران سید احمد مدنی
41
بررسی وضعیت موجود و مطلوب سطوح آموزشی در آموزش عالی در شرایط بحرانی کووید-19 محمدحسین زارعی
42
بررسی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر استفاده از فضای مجازی در محیط آموزشی (مطالعه موردی: دانشگاه اردکان) احمد یوسفی هنومرور، علی بوستان افروز و سید علی میرنژاد
43
پدیدارشناسی فهم اساتید و کارشناسان نظارت و ارزیابی دانشگاه فرهنگیان از مفهوم نظارت و ارزیابی در آموزش عالی و جایگاه آن
مجتبی پورکریمی هاوشکی و ادیبه برشان
44
پیش بینی عملکرد تحصیلی دانشجویان با استفاده از درخت تصمیم
سید علی صحفی و محسن دهقانی
45
ارزیابی عملکرد آموزشی اعضای هیئت علمی دانشکده های علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی
هادی یوسفی و مهسا رشیدی
46
رابطه کیفیت خدمات الکترونیکی دانشگاه با وفاداری دانشجویان: نقش میانجی رضایت دانشجو و شهرت دانشگاه
محبوبه عبدالهی
47
بررسی چالش های ارزیابی درونی و برونی در نظام آموزش عالی ایران بر اساس مدل SWOT
مژگان شاه مسعودی
48
کیفیت بخشی نظام آموزش عالی از طریق الگوی آموزشی خدمت محور (الگوی آتما)
مهرانگیز علی نژاد
49
راهکارهای بهبود شایستگی های دانشجویان جهت تناسب با نیازهای بازار کار
زهرا مومنی رق آبادی
50
ارزیابی رتبه بندی کیفیت دانشگاه ها در نظام های دانشگاهی: تحلیلی از روندهای جهانی
سید صابر ناصر علوی و اکرم مظاهری